ویژه برنامه قرآنی در حوزه علمیه صادقیه تبریز برگزار شد
 
صفای بوستان آسمانی است قرآن... شکوه باغ رضوان است قرآن
معرفی نابغه قرآنی برتر علی امینی 10 ساله

ویژه برنامه قرآنی در حوزه علمیه صادقیه تبریز برگزار شد

 

علی امینی

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با ایام فاطمیه، ویژه برنامه « ساعاتی با قرآن » امروز در نمازخانه حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز با حضور علی امینی، حافظ و نابغه قرآنی و همچنین جمع کثیری از طلاب خواهر برگزار شد.

حجت الاسلام امینی، پدر این نونهال نخبه قرآنی در سخنانی با بیان این که علی از 6 سالگی آغاز به حفظ قرآن کرد، اظهار داشت: خانواده و فضای حاکم بر آن تاثیر بسزایی در تربیت صحیح و مبتنی بر اصول سفارش شده اسلامی دارد.

وی ادامه داد: مادر علی زحمات بسیاری تحمل کرد تا بتواند وی را تشویق به فراگیری حفظ و تفسیر آیات قرآنی کند، علی پس از حفظ هر سوره از قرآن کریم مورد تشویق مادی و معنوی قرار می گرفت تا اینکه با لطف خاص الهی توانست تمام قرآن را حفظ کند.

حجت الاسلام امینی با تاکید بر این که آموزه ها و آیات قرآنی بایستی به صورت زنده و ملموس به کودکان آموخته شود، گفت: با تربیت فرزند قرآنی یک نسل قرآنی تربیت خواهد شد، البته لزومی ندارد همه قرآن از سوی فرزندان حفظ شود، چراکه هدف اصلی تربیت قرآنی فرزندان است.

وی تصریح کرد: ثواب و پاداش هر کار حسنه فرزند که از روی آموخته های قرآنی انجام شود، برای پدر و مادر نیز نوشته می شود، از این رو بایستی بیش از گذشته نسبت به اهمیت تربیت قرآنی فرزندان توجه شود.

گفتنی است، در ادامه این همایش نشست پرسش و پاسخ پیرامون قرآن کریم با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه صادقیه تبریز برگزار شد.

بنا بر این گزارش، همزمان با ایام فاطمیه، محافل انس با قرآن و همچنین نشست های معرفتی پیرامون آیات الهی در مدارس علمیه استان برگزار می شود، که امروز با حضور حجت الاسلام سیدمحمد مهدی طباطبایی، رئیس جامعه القرآن قم و علی امینی، حافظ و نخبه نونهال قرآنی کشور ویژه برنامه های مختلفی در سه مدرسه علمیه تبریز و شبستر برگزار شد./935/پ202/س

 

لینک منبع خبر: خبرگزاری رسا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صفای بوستان آسمانی است.............. شکوه باغ رضوان است قرآن و آدرس aliaminihafez.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 79671
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1